ny blogg....igen

Idag började skolan igen.
ny skola. åttan. betyg. stress. FYFAN. men jag ska klara det.
schemat som vi fick var väl sådär,jag tycker att det borde vara kortare raster,
för då blir det kortare dagar,men nej,nu är det superlånga raster och rätt så långa dagar.
måndag: 8:45 - 15:50
tisdag: 8:30 - 16:00
onsdag: 8:30 - 16:00
torsdag: 9:10 - 15:40
fredag: 8:15 - 13:25

okej,kanske inte så jättelånga dagar,men!
ska leka med emmie idag också,det är polisdagen.

jag är så trött på alla som säger anorexiabarn till en!
vafan,det är inte ens nått att skoja om?!
och så är jag trött på alla som säger att popare är töntiga!
vi är fan vanliga människor?! fast med en annan musiksmak och klädstil.

igår så köpte jag en ny kamera,har inte fotat så mycke med den än,
så jag vet inte riktigt vad jag tycker.
men den är väl sådär kanske.
Canon Powershot A580 heter den.

Jag vet att ni gillar att jag byter samtalsämne hela tiden,ja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0