god morgon

mamma råkade väcka mig lite sent,men det gör inget
för nu märkte jag att jag absolut inte behöver stressa,jag ska cyckla till skolan om 45 minuter och jag är redan klar.
så snart ska jag packa ner lite saker i väskan,men först nån "dagens" lista
hahahahah den blir rätt seg att göra eftersom det typ inte har hännt nått idag,men jaja.

Dagens:

Humör: trött och glad!
Plus:
Minus: dåligt väder(just nu i alla fall)
Kläder: littlemisssunshine tröja,jeans klänningen jag fick i present,blå kofta
Frisyr: pytte lite tupperat
Hur är ditt liv: bra?
Planer: ska till vilsta med skolan
Dagens drog: ingen aning
Dagens låt/låtar: 13-håkan hellström är den enda jag har lyssnat på än så länge
Dagens måste: till skolan
Saknad: 12/7
Önskan idag: bra väder och nån att leka med efter skolan
Ser fram emot:
Person: emmie,eftersom hon fyller år idag!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0